Achizitii publice

ANUNT PUBLICITAR Nr.4/ 15.07.2010


Achizitie publicatii

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia produselor :abonament publicatii “Achizitii publice- studii de caz”,Cod CPV 22120000-7

Procedura aplicata: studiul de piata ,achizitie de pe web

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare: pretul cel mai scazut

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact: Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 5 / 02.08.2010


Achizitie Servicii de contabilitate (expert contabil)

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546 având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca” din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de contabilitate(expert contabil)
Cod CPV 79200000-6, pentru operatiunile efectuate în perioada 01.07.2010- 30.11.2012 în cadrul proiectului ID 57546” Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, conform instructiunilor emise de AMPOSDRU

Procedura aplicata:
prospectare a pietei- studiu de piata conform instructiunii AMPOSDRU nr. 9 Proiecte strategice din 07.07.2009-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare:
oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic

Ofertele se pot trimite: pâna la data de 09.08.2010 ora 10:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234, Dep. Resurse- Umane- birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr.9/ 03.08.2010


Achizitie Servicii de publicitate în presa scrisa

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de publicitate în presa scrisa,Cod CPV 79341000-6

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare a pietei-studiu de piata
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 9 Proiecte strategice din 07.07.2009-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :pretul cel mai scazut

Ofertele se pot trimite : pâna la data de 09.08.2010 ora 9:00 la sediul SC COMPA SA sau prin e-mail la adresa marcel.niculescu@compa.ro

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact: Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr.10/ 03.08.2010

Publicat în 11.08.2010 în
cotidianul ROMÂNIA LIBERA

Achizitie Servicii de Audit Financiar

S .C.COMPA S.A. Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de audit financiar,Cod CPV 79212100-4
Se estimeaza ca fiind necesare un numar de 6 rapoarte de audit
Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- procedura competitiva,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 9 Proiecte strategice din 07.07.2009-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului
Ofertele se pot trimite : pâna la data de 17.08.2010 ora 10:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-
birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 41/ 13.09.2010

Achizitie” Servicii organizare evenimente”

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia “Servicii organizare evenimente”,
cod CPV 79952000-2. Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului
Ofertele se pot trimite : pâna la data de 20.09.2010 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-
birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 42/ 13.09.2010

Achizitie Servicii” Productie materiale promotionale “

S .C.COMPA S.A. Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de de productie materiale promotionale,Cod CPV 79810000-5
Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului
Ofertele se pot trimite : pâna la data de 20.09.2010 ora 10:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-
birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 65/ 29.09.2010

Achizitie Servicii FORMARE PROFESIONALA curs “FORMATORI “

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de formare profesionala “FORMATORI” cod CPV 80530000-8
Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei: 21 000 lei fara TVA

Documentatia de atribuire: poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului

Ofertele se pot trimite : pâna la data de 05.10.2010 ora 10:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-
birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

Publicat în 01.10.2010 în cotidianul ROMÂNIA LIBERA

ANUNT PUBLICITAR Nr.64/ 29.09.2010

Achizitie de Lucrari reabilitare spatii CENTRU DE INFORMARE SI DOCUMENTARE

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: achizitia de lucrari reabilitare spatii Centru de Informare si Documentare.
Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- procedura competitiva,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei: 144 816,63 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului

Ofertele se pot trimite : pâna la data de 12.10.2010 ora 10:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-
birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.77.55/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de e-mail: dumitru.opritoiu@compa.ro, persona de contact:
Dumitru OPRITOIU,

ANUNT PUBLICITAR Nr. 73/ 07.10.2010

Achizitie Furnizare echipamente

S .C.COMPA S.A. Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia furnizare echipamente:calculatoare cod CPV 30231300-0, laptop cod CPV 30213300-8, multifunctionale cod CPV 30233231- 9,videoproiectoare cod CPV 32232000-8,ecran proiectie cod CPV 33454300-4 ,aparat foto cod CPV 38651000-3.
Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului
Ofertele se pot trimite : pâna la data de 13.10.2010 ora 10:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email claudiu.milea@compa-it.ro , persona de contact Claudiu MILEA.

Publicat în 16.10.2010 în cotidianul EVENIMENTUL ZILEI

ANUNT PUBLICITAR Nr. 87/ 15.10.2010

ACHIZITIE SERVICII DE CATERING

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Servicii de “CATERING”, cod CPV 55500000-5. Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa – procedura competitiva, în conformitate cu prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare:
oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic

Bugetul alocat achizitiei:
108 000 lei fara TVA

Ofertele se pot trimite : pâna la data de 27.10.2010 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234, Dep. Resurse-Umane-birou formare

Relatii suplimentare / clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78; fax +40269/21.22.04 si la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact: Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 93/ 19.10.2010

Achizitie “MOBILIER’’

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia “MOBILIER” la comanda, pentru dotarea spatiilor Centrului de Informare si Documentare cod CPV 39100000-3 .Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei: 20 683,37 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului
Ofertele se pot trimite : pâna la data de 25.10.2010 ora 10:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane- birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr.97/ 22.10.2010

Anunt publicat in cotidianul “Evenimentul Zilei” din 22.10.2010.

ACHIZITIE PACHETE SOFTWARE SI SITEME INFORMATICE

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului:
Servicii de Achizitie PACHETE SOFTWARE SI SISTEME INFORMATICE, Sistem de proiectare asistata de calculator (CAD) – Cod CPV 48321100-5, Pachete software pentru creare de documente – Cod CPV 48310000-3, Pachete software antivirus Cod CPV 48761000-0.
Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.
Procedura aplicata: procedura deschisa- procedura competitiva,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare:
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul total alocat achizitiei: 178 983 lei fara TVA
• LOT 1 – Sistem de proiectare asistata de calculator (CAD) – Cod CPV 48321100-5, bugetul alocat fara TVA: 165 000 lei;
• LOT 2 – , Pachete software pentru creare de documente – Cod CPV 48310000-3 si Pachete software antivirus Cod CPV 48761000-0, bugetul alocat fara TVA: 13 983 lei.

Ofertele se pot trimite: pâna la data de 02.11.2010 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/;fax +40269/21.22.04 si la adresa de e-mail: claudiu.milea@compa.ro, persoana de contact: Claudiu Milea

ANUNT PUBLICITAR Nr.98/ 22.10.2010

Achizitie Servicii de publicitate în presa scrisa

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de publicitate în presa scrisa,Cod CPV 79341000-6, pentru publicarea “Comunicatului de presa” anexat în doua ziare locale.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :pretul cel mai scazut

Ofertele se pot trimite : pâna la data de 28.10.2010 ora 16:00 la sediul SC COMPA SA sau prin e-mail la adresa roxana.natea@compa.ro

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau la adresa de email roxana.natea@compa.ro, persona de contact: Roxana NATEA.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 108/ 26.10.2010

Achizitie Produse “Papetarie” cod CPV 30192700-8.

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia Produse “Papetarie” cod CPV 30192700-8. Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei: 37 500 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului

Ofertele se pot trimite: pâna la data de 01.11.2010 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-
birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNŢ PUBLICITAR Nr. 123 / 29.10.2010

Achiziţie Produse “BIROTICĂ” cod CPV 30192000-1.

S.C. COMPA S.A. Sibiu este beneficiarul contractului de finanţare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinanţarea activităţilor proiectului “Dezvoltarea competenţelor elevilor şi studenţilor prin stagii de practică la un potenţial loc de muncă”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achiziţia Produse “BIROTICĂ” cod CPV 30192000-1. Cerinţele minimale sunt prevazute în documentaţia de atribuire.

Procedura aplicată: procedura deschisă – prospectare piaţă, în conformitate cu prevederile instrucţiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010 – Anexa 1.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigătoare: în mod exclusiv preţul cel mai scăzut.

Bugetul alocat achiziţiei: 45 000 lei fără TVA.

Documentaţia de atribuire: poate fi obţinută în urma unei solicitări adresate achizitorului.

Ofertele se pot trimite: până la data de 04.11.2010 ora 12:00 la sediul S.C. COMPA S.A. Sibiu, Strada Henri Coanda Nr. 8, 550234, Dep. Resurse-Umane – birou formare

Relaţii suplimentare/ clarificări: se pot obţine la telefon: +40269/23.78.78, fax +40269/21.22.04 sau la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, personă de contact Marcela NICULESCU.

ANUNŢ PUBLICITAR Nr. 124 / 29.10.2010

Achiziţie “Echipamente de protecţie” cod CPV 35810000-5.

S.C. COMPA S.A. Sibiu este beneficiarul contractului de finanţare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinanţarea activităţilor proiectului “Dezvoltarea competenţelor elevilor şi studenţilor prin stagii de practică la un potenţial loc de muncă”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achiziţia Produse “Echipamente de protecţie” cod CPV 35810000-5. Cerinţele minimale sunt prevazute în documentaţia de atribuire.

Procedura aplicată: procedura deschisă – prospectare piaţă, în conformitate cu prevederile instrucţiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010 – Anexa 1.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigătoare: în mod exclusiv preţul cel mai scăzut.

Bugetul alocat achiziţiei: 18 050 lei fără TVA.

Documentaţia de atribuire: poate fi obţinută în urma unei solicitări adresate achizitorului.

Ofertele se pot trimite: până la data de 04.11.2010 ora 10:00 la sediul S.C. COMPA S.A. Sibiu, Strada Henri Coanda Nr. 8, 550234, Dep. Resurse-Umane – birou formare

Relaţii suplimentare/ clarificări: se pot obţine la telefon: +40269/23.78.78, fax +40269/21.22.04 sau la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, personă de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 145/ 04.11.2010

Achizitie “Servicii transport persoane“ cod CPV 60170000-0.

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia “Servicii transport persoane” cod CPV 60170000-0. Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei:
9 000 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului

Ofertele se pot trimite : pâna la data de 10.11.2010 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri
Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 5/ 18.01.2011

Achizitie Servicii de TRADUCERE cod CPV 79530000-8.

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia Servicii de TRADUCERE cod CPV 79530000-8. Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei: 8 000 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului
Ofertele se pot trimite : pâna la data de 24.01.2011 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-
birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 8/ 19.01.2011

Achizitie TRUSA MEDICALA DE PRIM AJUTOR cod CPV 33141623-3

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia a 2 buc.Trusa medicala de prim ajutor,cod CPV 33141623-3. Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei: 450 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului
Ofertele se pot trimite : pâna la data de 25.01.2011 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 11/ 19.01.2011

Achizitie EXTINCTOARE CU CO2 TIP G3 cod CPV 35111300-8

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitionarea a 3 buc.- Extinctoare cu CO2 tip G3.Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei: 450 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului
Ofertele se pot trimite : pâna la data de 25.01.2011 ora 13:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 37/ 26.01.2011

Achizitie DOZATOR APA PLATA cod CPV 29563200-5

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia a 3 buc. Dozator apa plata, cod CPV 29563200-5.
Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei: 1050 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului
Ofertele se pot trimite : pâna la data de 01.02.2011 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 38/ 28.01.2011

Achizitie SERVICII MULTIPLICARE cod CPV 79810000-5

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Servicii multiplicare materiale informare si documentare, cod CPV 79810000-5.
Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei: 6300 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului
Ofertele se pot trimite : pâna la data de 03.02.2011 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-
birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 42/ 31.01.2011

Achizitie “INSTALATIE DE AER CONDITIONAT” cod CPV 39717000-1

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitie Instalatie aer conditionat, cod CPV 39717000-1.
Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei: 6500 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului
Ofertele se pot trimite : pâna la data de 07.02.2011 ora 13:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane- birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 39/ 31.01.2011

Achizitie Servicii de TRADUCERE cod CPV 79530000-8.

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia Servicii de TRADUCERE cod CPV 79530000-8. Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut
Bugetul alocat achizitiei: 8 000 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului

Ofertele se pot trimite: pâna la data de 07.02.2011 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 94/ 25. 03.2011

Achizitie MATERIALE CONSUMABILE (scule, portscule,cutite/placute scule) cod CPV 44500000-5.

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia Materiale consumabile(scule, portscule,cutite/placute scule)cod CPV 44500000-5. Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei: 39922,74 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului

Ofertele se pot trimite : pâna la data de 31.03.2011 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 109/ 21.04.2011

Achizitie MATERIALE CONSUMABILE- TABLA cod CPV 14711000.

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia Materiale consumabiele TABLA, cod CPV 14711000.
. Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei: 10 531,25 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului

Ofertele se pot trimite : pâna la data de 27.04.2011 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 110/ 21.04.2011

Achizitie MATERIALE CONSUMABILE- EMULSII cod CPV 09211000-1.

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia Materiale consumabiele EMULSII, cod CPV 09211000-1.
. Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei: 10 214,72 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului
Ofertele se pot trimite : pâna la data de 27.04.2011 ora 13:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse-
Umane- birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 113/ 22.04.2011

Achizitie MATERIALE CONSUMABILE- BARE
cod CPV 44331000-9

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia Materiale consumabiele BARE, cod CPV 44331000-9
. Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :

în mod exclusiv pretul cel mai scazut
Bugetul alocat achizitiei: 17 800 lei fara TVA

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului
Ofertele se pot trimite : pâna la data de 28.04.2011 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 150/ 15.06.2011

Achizitie MATERIALE CONSUMABILE- COMPONENTE ELECTRONICE
cod CPV 31711100-4

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia Materiale consumabiele –componente electronice codCPV 31711100-4

PRODUS CANT.(buc.)
UNI-DS6 Development System (UNI-DS6 Development System): 1
mikroBoard for PIC 40-pin with PIC16F887 (mikroBoard for PIC 40-pin with PIC16F887): 1
mikroBoard for 8051 40-pin with AT89S8253 (mikroBoard for 8051 40-pin with AT89S8253): 1
mikroBoard for PSoC with CY8C27643 (mikroBoard for PSoC with CY8C27643): 1
mikroBoard for dsPIC with dsPIC30F6014A (mikroBoard for dsPIC with dsPIC30F6014A): 1
mikroBoard for AVR with ATmega128 (mikroBoard for AVR with ATmega128): 1
mikroBoard for PIC 80-pin with PIC18F8520 (mikroBoard for PIC 80-pin with PIC18F8520): 1
PICPLC16 v6 PLC System (PICPLC16 v6 PLC System): 4
PIC mikroACQ1 (PIC mikroACQ1): 1
TFT Developer kit 1 – PIC (TFT Developer kit 1 – PIC ): 1
keypad (keypad): 4
RELAY4 Board (RELAY4 Board): 2
portexpander (Port expander additional board): 1
Bipolar Steper Motor Driver board (Bipolar Steper Motor Driver board): 4
Distance Meter 2 Board (Distance Meter 2 Board): 2
EasyADC board (EasyADC board): 1
DAC (DAC): 1
MMC card (MMC card): 1
USB UART 2 Board (USB UART 2 Board): 1
Serial Ethernet board – PROTO version (Serial Ethernet board – PROTO version): 1
WiFi – PROTO Board (WiFi – PROTO Board): 1
SmartPROTO accessory board (SmartPROTO): 10
EasyPROTO board (EasyPROTO board): 10
PICFLASH2 programmer (PICFLASH2 programmer): 4
PICFlash adapter board (PICFlash adapter board): 1
PIC-Ready1 Board (PIC-Ready1 Board): 2
PIC-Ready2 Board (PIC-Ready2 Board): 2
PIC-easySTART2 (PIC-easySTART2): 1
2×16 LCD + DS1820 temp. sensor (lcd2x16ds1820): 1
Graphic LCD 128×64 with TouchPanel (Graphic LCD 128×64 with TouchPanel): 1
Plastic Pen for TouchPanel (Plastic Pen for TouchPanel): 3
Micro SD Card 2GB with adapter 1

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata , în conformitate cu prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul alocat achizitiei: 10531,25 fara TVA

Ofertele se pot trimite : pâna la data de 21.06.2011 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 217/ 03.02.2012

Achizitie de carti, reviste de specialitate, CD-uri educationale

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia carti din domeniul calitate, tehnic, management, resurse-umane, standarde,etc.”,Cod CPV 22120000-7

Procedura aplicata: studiul de piata , achizitie de pe web

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare : pretul cel mai scazut

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact: Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 249/ 31.05.2012

Achizitie Servicii de TRADUCERE cod CPV 79530000-8

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia Servicii de TRADUCERE cod CPV 79530000-8. Cerintele minimale sunt prevãzute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisã- prospectare piatã,în conformitate cu prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare : în mod exclusiv pretul cel mai scãzut

Bugetul alocat achizitiei : 8 500 lei fãrã TVA

Documentatia de atribuire : poate fi obtinutã în urma unei solicitãri adresate achizitorului

Ofertele se pot trimite : pânã la data de 07.06.2012 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou formare

Relatii suplimentare/ clarificãri : se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, personã de contact Marcela NICULESCU.

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact: Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR Nr. 270/ 29.06.2012

Achizitie notebook

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia furnizare echipamente:laptop cod CPV 30213300-8
Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Documentatia de atribuire:
poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului

Ofertele se pot trimite: pâna la data de 05.07.2012 ora 10:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email claudiu.milea@compa-it.ro , persona de contact Claudiu MILEA.
Descarcati documentatia procedurii.

Anunt publicat în ‘’Curierul National’’
în data de 02.07.2012


ANUNT PUBLICITAR Nr. 280/ 02.07.2012

ACHIZITIE PACHETE SOFTWARE TEHNICE SI SISTEME INFORMATICE

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului:
Servicii de Achizitie PACHETE SOFTWARE TEHNICE SI SISTEME INFORMATICE, Sistem de proiectare asistata de calculator (CAD) – Cod CPV 48321100-5, Pachete software pentru creare de documente – Cod CPV 48310000-3, Pachete software antivirus Cod CPV 48761000-0.
Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- procedura competitiva,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare:
în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul total alocat achizitiei: 117 533,4 lei fara TVA
• LOT 1 – Sistem de proiectare asistata de calculator (CAD) – Cod CPV 48321100-5, bugetul alocat fara TVA: 112 000 lei;
• LOT 2 – , Pachete software pentru creare de documente – Cod CPV 48310000-3 si Pachete software antivirus Cod CPV 48761000-0, bugetul alocat fara TVA: 5 533,4 lei.

Ofertele se pot trimite: pâna la data de 13.07.2012 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234, Dep. Resurse- Umane-birou formare

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/;fax +40269/21.22.04 si la adresa de e-mail: claudiu.milea@compa.ro, persoana de contact: Claudiu Milea

ANUNT PUBLICITAR
Nr. 329/ 06.11.2012

Achizitie Servicii” Productie materiale promotionale “

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de de productie materiale promotionale,Cod CPV 79810000-5

Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :

în mod exclusiv pretul cel mai scazut
Bugetul total alocat achizitiei: 10 000 lei

Documentatia de atribuire: poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului

Ofertele se pot trimite: pâna la data de 12.11.2012 ora 10:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou proiecte europene

Relatii suplimentare/ clarificari:
se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITAR
Nr. 330/ 06.11.2012

Achizitie” Servicii organizare evenimente”

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia “Servicii organizare evenimente”, cod CPV 79952000-2. Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare: în mod exclusiv pretul cel mai scazut

Bugetul total alocat achizitiei: 5 500 lei

Documentatia de atribuire: poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului

Ofertele se pot trimite: pâna la data de 12.11.2012 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou proiecte europene

Relatii suplimentare/ clarificari: se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITARNr. 331/ 07.11.2012

Achizitie SERVICII MULTIPLICARE GHID cod CPV 79810000-5

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Servicii multiplicare ghid pentru stagiile de pregatire practica ale elevilor si studentilor, cod CPV 79810000-5.

Cerintele minimale sunt prevazute în documentatia de atribuire.
Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare:
în mod exclusiv pretul cel mai scazut
Bugetul alocat achizitiei: 8 000 lei fara TVA

Documentatia de atribuire: poate fi obtinuta în urma unei solicitari adresate achizitorului

Ofertele se pot trimite: pâna la data de 13.11.2011 ora 12:00 la sediul SC COMPA SA Sibiu, Strada Henri Coanda, Nr 8, 550234,Dep. Resurse- Umane-birou proiecte europene

Relatii suplimentare/ clarificari: se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact Marcela NICULESCU.

ANUNT PUBLICITARNr. 357/ 22.11.2012

Achizitie Servicii de publicitate în presa scrisa

S .C.COMPA S.A.Sibiu este beneficiarul contractului de finantare POSDRU/90/2.1/S/57546, având ca obiect, cofinantarea activitatilor proiectului „Dezvoltarea competentelor elevilor si studentilor prin stagii de practica la un potential loc de munca”, din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de publicitate în presa scrisa,Cod CPV 79341000-6, pentru publicarea “Comunicatului de presa inchidere proiect” intr-un ziar local cu tiraj publicatie de 10 000 exemplare.

Procedura aplicata: procedura deschisa- prospectare piata,în conformitate cu
prevederile instructiunii AMPOSDRU nr. 26 din 31.08.2010-Anexa 1
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigatoare :pretul cel mai scazut

Ofertele se pot trimite : la sediul SC COMPA SA sau prin e-mail la adresa marcela.niculescu @compa.ro

Relatii suplimentare/ clarificari: se pot obtine la telefon: +40269/23.78.78/ fax +40269/21.22.04 sau
la adresa de email marcela.niculescu@compa.ro, persona de contact: Marcela NICULESCU.

Parteneri

partener-1
partener-7
partener-2
partener-9
partener-3
partener-13
partener-5
partener-12
partener-11
partener-4
partener-6
partener-10
partener-8